رنگ های پاییزی

نارنجی

انسان هایی که دارای شور و نشاط زیادی هستند برای سازگاری خود با محیط و نشان دادن شادی خود از رنگ های زرد تیره، قرمز و نارنجی در فصل پاییز استفاده می کنند. معمولا حس سازگاری این افراد با محیط اطراف و تغییرات احتمالی زندگی شان بیشتر از دیگران است.

  

قرمز روشن

رنگ قرمز یک رنگ آتشین محسوب می شود که به راحتی نمی توانید از آن بگذرید. این رنگ را زمانی انتخاب کنید که می خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد.

قهوه ای

معمولا افرادی که رنگ لباس خود را به رنگ طبیعت اطرافشان نزدیک می کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند. آنها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خودشان هم هستند و تطابق با محیط را یکی از راه های آن می دانند. پوشیدن لباس هایی در زمینه قهوه ای، آن هم در فصل پاییز، نوعی امنیت روانی برای افراد در پی دارد.

سبز زمردی

رنگ های طیف جواهرات گران قیمت، رنگ هایی هستند که در فصل پاییز زیبایی خاصی دارد. این رنگ نیز بسیار مناسب میهمانی ها خواهد بود و با انتخاب بافتی مناسب با این رنگ می توانید بسیار بدرخشید.

بنفش
افرادی که اعتماد به نفس بالا و قدرت تصمیم گیری زیادی دارند، رنگ بنفش به خصوص بنفش تیره را برای پوشش خود در فصل پاییز انتخاب می کنن. رنگ بنفش از دسته رنگ های پایدار و محکم است که حس اقتدار به فرد می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.