چگونه رنگ های مختلف کفش را با لباس ها ست کنیم؟

ست کردن لباس ها برای افراد زیادی از جامعه اهمیت دارد. ما در اینجا به  شما می گوییم  که چگونه رنگ کفش هایتان را با رنگ لباس خود ست کنید و خوش پوش و شیک به نظر بیایید. با هر لباس چه رنگ کفش بپوشیم: امروزه کفش ها در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که کار را برای خانم هایی که به دنبال ست کردن کفش با لباس خود هستند سخت می کند. اما ما در مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه رنگ کفش را با لباس خود ست کنید.

  ادامه مطلب ...

نکاتی برای نگه داری از لباس ها در فصول مختلف

اگر می خواهید از لباس هایتان  برای مدتی طولانی نگهداری کنید، سعی کنید آنها را از رطوبت و نور مستقیم دور نگه دارید. این نکات به شما کمک می کند تا عمر لباس هایتان طولانی تر باشد:

درهنگام خرید لباس نو، وسط هر دگمه را لاک بی رنگ بزنید.

برای از بین بردن پرزهای اضافه لباس، نوار چسب پهن را برعکس دور دست خود بپیچید و با قسمت چسبناک روی قسمت های مورد نظر ضربه بزنید.

برای راحت باز شدن زیپ شلوار یا لباس، روی دندانه های آن موم یا شمع بمالید.

  ادامه مطلب ...

مد در دنیای پوشاک چیست؟ (قسمت دوم)

در مقاله ی قبل به بررسی تعریف مد پرداختیم. نمونه هایی از رنگ ها و لباس های مد شده را برشمردیم. در این بخش به بررسی سیکل مد و جمع بندی مطالب خواهیم پرداخت. شما می توانید سیکل مد را به صورت زیر در نظر بگیرید:
مرحله صفر: طراحی مدلی خاص، توسط خیاطان و دوزندگان و یا رنگی خاص توسط تولیدی های پارچه .توجه نمایید که این طراحی میتواند تقلیدی از یک طرح و مدل قدیمی باشد که مدت هاست دیگر استفاده نمی گردد.

  ادامه مطلب ...

مد در دنیای پوشاک چیست؟ (قسمت اول)

آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که مد از کجا می آید؟

رنگ سال از کجا انتخاب می شود؟

چرا به یک باره شلوارهای تنگ مد شده و یا آن شلوارهای زاپدار (پاره) مد می شود؟

مانتوهای چاپ دار را چه کسی و چگونه مد کرد؟

چه کسی و از کجا این مد را انتخاب می کند؟

چگونه لباس های مد شده بین تمام افراد جامعه نشر پیدا می کند؟

مد خوب است یا بد؟

  ادامه مطلب ...

سفر دور دنیا

سفر دور دنیا، تنها با یک دست لباس!؟

شاید تصور این موضوع که به سفر های طولانی مدتی بروید و تنها یک دست لباس با خود ببرید برایتان دشوار باشد، مخصوصا اگر این سفر به مناطق گرم سیری و شرجی باشد که به دلیل گرما و رطوبت هوا تعریق بالا می رود و شما نیاز دارید که لباس های کثیف خود را با لباسی تمیز و خشک عوض کنید. اما این موضوع کاملا ممکن است! یک شرکت در کشور کانادا لباس هایی طراحی کرده است که برای روزها و ماه ها پوشیدنش نیازی به شستن آن ها ندارید. پک لباس های بدون نیاز به شستشوی این شرکت در سه قسمت وجود دارند : تی شرت، لباس زیر و جوراب.

  ادامه مطلب ...