رنگ پاییزی در کمد لباس

 ۷ رنگ پاییزی در کمد لباس

دنیای مد و فشن انقدر سریع تکامل و تغییر پیدا می کند که گاهی اوقات ما برامون سخت میشه که میون این همه تنوع محصولات جدید گم نشیم! شما شاید الان تصور کنید که خیلی در استایل جدید و مُد روز هستید، اما پیش از اینکه حتی فکرش را بکنید مسیر مُد تغییر پیدا میکنه! اما نگران نباشید!­ ما در دلیچی تصمیم گرفتیم که این لیستِ هفت رنگ رو برای زمستان و پاییز ارائه بدیم! به این لیست بچسبید(عمل کنید) و محبوب ترین دخترِ فشنِ سال باشید..!

  

سبز تیله ای یا کله غازی

یک رنگ پر زرق و برق آبی رنگ و تمام سایه های آن- از سبز زمردی تا فیروزه ای- یکی از پرطرفدارترین رنگ های سال است. لباس هایی با رنگ سبز تیره را قطعا باید برای پاییز و زمستان در کمد لباستان داشته باشید! برای انتخاب لباس هایی با این رنگ و یا حتی تیره تر از لباس هایی با طرح های پیچیده و پارچه های ضخیم استفاده کنید.

صورتی کم رنگ

صورتی کم رنگ (یا پودری صورتی) اغلب با احساسات عاشقانه ارتباط دارد. نگران نباشید و بیش از اندازه دخترانه نگاه کنید، سفید، براندی، سبز تیره و حتی سیاه و سفید با صورتی یک ست بسیار خوب است. در لباس های خود حتما یک رنگ صورتی به کار ببرید تا ظرافت زنانه را به استایل خود بدهید.

آبی تیره اشرافی

آبی تیره، همیشه از رنگ های دیگر جلوتر است. خز، جیر یا آیتم های چرمی از رنگ آبی تیره (آبی کبالت و آبی دریایی) اعتماد به نفس و دیدگاه اشرافی را به ترکیب  شما اضافه می کند. هر سایه ای از خانواده آبی، سفید، نارنجی و سیاه با این رنگ مناسب و شیک است.

شرابی

این سایه محبوب اغلب به نام ماریون، قرمز شرابی و یا مارسلا نامیده می شود. رنگی که می تواند به عنوان یک مکمل قوی برای رنگ های دیگر و یا به تنهایی برای هر مناسبتی استفاده شود. زیبایی که در رنگ مارشال وجود دارد، شما را خیره کننده خواهد کرد.

تمام سایه های نارنجی

به نظر می رسد که سایه های نارنجی می توانند یکی دیگر از رنگ های مد نظر در کمد لباس هایتان باشد. ست های پاییز و زمستان غنی از اکسسوری های نارنجی رنگ هستند (از نارنگی تا مرجان). این رنگ باید برای فصل آینده در ترکیب با سیاه، سفید و کرم به کار رود.

بنفش و ارغوانی

سایه های بنفش به تدریج جای سایر رنگ های مرسوم را می گیرند. بنفش یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای فصل پاییز بر روی آن حساب کنید. بنفش با آبی تیره و یا در ترکیب با اکسسوری های بنفش مانند کیف های دستی، روسری و کلاه بهترین ست ها را می سازند.

آبی سلطنتی

رنگ آبی سلطنتی، و همچنین سایه های فوق العاده آبی و آبی نفتی، جزء رنگ های بسیار محبوب است. آیتم های آبی سلطنتی چشم گیر و پیچیده، یک ظاهر مرموز را برای شما می سازند. سرمایه گذاری بر روی یک کت آبی کهربایی بهترین گزینه است و مطمئن باشید شما را فوق العاده خواهد ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.