چگونه رنگ های مختلف کفش را با لباس ها ست کنیم؟

ست کردن لباس ها برای افراد زیادی از جامعه اهمیت دارد. ما در اینجا به  شما می گوییم  که چگونه رنگ کفش هایتان را با رنگ لباس خود ست کنید و خوش پوش و شیک به نظر بیایید. با هر لباس چه رنگ کفش بپوشیم: امروزه کفش ها در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که کار را برای خانم هایی که به دنبال ست کردن کفش با لباس خود هستند سخت می کند. اما ما در مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه رنگ کفش را با لباس خود ست کنید.

  

کفش قرمز

رنگ قرمز گیرایی خاصی دارد و برای ست کردن آن برای مجالس رسمی بهتر است از  رنگ خنثی مثل سرمه ای یا مشکی استفاده شود و برای مجالسی که دوست دارید جذاب تر به نظر بیایید می توانید از رنگ قرمز، صورتی یا نارنجی اسفاده کنید.

کفش نارنجی

مکمل رنگ نارنجی رنگ آبی است. ست کردن این رنگ کفش با شلوار جین آبی ترکیب زیبایی را بوجود می آورد. شما می توانید از رنگ هایی مثل قرمز، زرشکی، زرد یا قهوه ای برای لباس خود انتخاب کنید.

کفش سبز

برای تیپ های ساده و خودمانی می توانید کفش سبز خود را با شلوار مشکی و لباس سبز ست کنید. اما برای تیپ های مجلسی می توانید از لباسهایی به رنگ سبز، زرد، نارنجی یا بنفش استفاده کنید.

کفش طوسی

این رنگ کفش را برای مهمانی های خودمانی می توان با رنگ های خنثی مثل مشکی و طوسی ست کرد. برای مهمانی های رسمی و مجالس، ست این کفش با رنگ صورتی و سفید جلوه زیبایی به شما می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.