طراحی ایرانی، برند ایرانی (معرفی برند کمرون زیگزال)

طراحی لباس یکی از کارهایی است که همیشه با خلاقیت طراحان و همچنین فرهنگ و هنر آن مرز و بوم گره خورده است، و می توان در طرح ها و رنگ های لباس های مردم یک سرزمین، پی به نوع فرهنگ آن ها برد. کمرون زیگزال یک برند معروف ایرانی در زمینه ی پوشاک است که بنیان گذار آن کامران بختیاری می باشد. او هشت سال پیش این برند را بوجود آورد و رنگ و بوی ایرانی به لباس ها داد و روحی ایرانی به آن ها بخشید. کامران بختیاری در کشور انگلستان به مدت دو سال طراحی مد را فراگرفت و پس از بازگشت به کشور خویش، این برند ایرانی را با شعار You Dream it, We Make it به معنای ما رویا های شما را به واقعیت تبدیل می کنیم، تاسیس کرد.

  ادامه مطلب ...

رنگ پاییزی در کمد لباس

 ۷ رنگ پاییزی در کمد لباس

دنیای مد و فشن انقدر سریع تکامل و تغییر پیدا می کند که گاهی اوقات ما برامون سخت میشه که میون این همه تنوع محصولات جدید گم نشیم! شما شاید الان تصور کنید که خیلی در استایل جدید و مُد روز هستید، اما پیش از اینکه حتی فکرش را بکنید مسیر مُد تغییر پیدا میکنه! اما نگران نباشید!­ ما در دلیچی تصمیم گرفتیم که این لیستِ هفت رنگ رو برای زمستان و پاییز ارائه بدیم! به این لیست بچسبید(عمل کنید) و محبوب ترین دخترِ فشنِ سال باشید..!

  ادامه مطلب ...

مدل های مختلف بستن شال گردن

برای بستن این چند مدل شال شما نیاز به یک شال گِرد دارید.یعنی ابتدا و انتهای شال به هم متصل باشد.

مدل ساده(پایه):

برای این مدل شما باید شال را به صورت ساده دور گردن خود بیندازید. از این مدل می توانید برای تیپ های رسمی یا غیر رسمی استفاده کنید. این مدل شال برای تمام فصول کاربرد دارد و جلوه زیبایی به ظاهر شما می دهد.

  ادامه مطلب ...

۲ اشتباهی که شما را پیر نشان می دهد

همه ما این کارها را انجام داده ایم. همه ما در دوره ای در انجام قوانین مد کوتاهی کرده ایم و چیزهایی که نباید را پوشیده ایم. برای همه اتفاق می افتد اما ما اینجا هستیم تا قوانینی تصویب کنیم که شما هرگز این جنایات مد را در حق خود انجام ندهید زیرا آنها به طور جدی شما را پیر نشان می دهند. با ما باشید تا ببینید چگونه با رعایت چند نکته ساده در لباس پوشیدن می توانید خود را از شر پیری زودرس نجات دهید.

  ادامه مطلب ...